De é mycket nu!

Det pysslas för fullt hemma nu. Måånga fyller år i augusti och det ska pysslas kort och annat. Sen pysslas det även i barnens rum med inredning och sånt.
Tyvärr är det inte sånt jag kan visa ännu..men det kommer!
Därför kanske jag inte heller kommer ha tid till att uppdatera varje dag här på bloggen...för jag måste ju ha lite tid att sova också *lol*

I morgon eftermiddag ska jag iaf inte pyssla (eller blogga heller för den delen). Då ska sötaste lilla tjejen -Emelina komma hit, när hennes mams & paps ska på fotboll. Det är inte bara jag som ser fram emot det, grabbarna är så förtjusta i henne. Melvin tyckte vi kunde byta bort Anton mot Emelina! *ha...ha*
Då ska jag äntligen få se "live" när hon går! :-) Snart kommer hon kunna springa och jaga grabbarna minsann...!

Nu ska jag sätta igång igen med mina pyssel-projekt så jag blir klar nån gång....

♥Heidi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0