drömma går ju....

Ska strax lägga mig. Men jag slank in på www.twopeasinabucket.com/shop och kollade in vad de fått in av CHA-winter -08 nyheterna....*suck*
Kan ju säga att det kommer bli riktigt jobbigt den kommande tiden (totalt köpstopp!)

Basic Grey gör ju ingen besviken! Underbara serier, som oftast då!


La inte in bilderna på en av serierna ser jag, orkar inte leta reda på bilden nu. Men den går i lila toner och är fin den med, men jag har lite svårt (som många andra) att scrappa i den färgen.

Sen så är det ju stämplar....alla dessa stämplar som kommer...

De här första är Making Memories och dessa försökte jag beställa från Scrapaddicted tidigare...men de var slut  då :-(  Jag blev så kär i dem!!!  Hoppas jag kan få tag på dem när jag har råd att handla igen...(när det nu blir)


Tyckte dessa höst och jul stämplarna var söta! De får gärna flytta hem till mig med!




Sådär, nu får jag fortsätta drömma.....fast med huvudet på kudden! Det blev sent igår kväll (igen) så nu är det läggdags så jag får lite mera timmar!

♥Heidi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0