Helt hysteriskt!

Det är galet mycket att fixa den här veckan, som jag berättade tidigare. I morse klev jag upp 05.15 -duschade, tog en snabb kopp te och sen bakade jag tårtbottnar.
Idag fyller min sötaste syster 18 år! GRATTIS MYSAN!!!
Nu äter jag en snabb frukost framför datorn och sen är det tillbaka till tårteriet! Ha, ha....du (Mysan alltså) trodde inte jag skulle baka någon tårta till dig va?! Jodu, så lätt slipper du inte undan ;-)

Tårtan får ni se när den är klar. Vet inte, eller jo, jag vet nog att jag INTE hinner lägga upp den här förrens ikväll (om jag inte stupar isäng då vill säga!). Annars blir det i morgon!


Finaste syster!


Kommentarer
Postat av: Mysan

Tack syster! Näej, hade verkligen inte förväntat mig någon tårta. Den var jättegod dessutom, tack så jättemycket! :)

2008-08-23 @ 17:50:26
URL: http://mymymy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0