I morgon..

...så lovar jag att uppdatera med massa scrappade alster! Såg att det var länge sedan sist. Kan nog bero på att jag haft en hög med halvfärdiga layouter! Oftast är det texten jag inte riktigt orkar fundera ut, men ibland blir det ju att man fastnar. Men nu ikväll så satte jag mig med pennan i högsta hugg och då blev 3 st klara på kort tid (det var ju inte så svårt!) och de, tillsammans med några till tänkte jag fota i morgon och lägga upp!

Sen ska jag fota den tavla jag gjort till söta lilla Julia i 1-års present...Blev nöjd med den...och jag hoppas familjen D gillar den med! :-)

Nu är det sovdags, måste vara pigg för i morgon kväll blir det ju ännu mer pyssel...

♥Heidi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0