så kan man ju tröstshoppa också...

Varför är det alltid så att man gör tvärtemot det man borde göra, bara för att man är nere!?
När jag vet att jag skulle behöva hålla hårt i plånboken...
Nåja, jag beställde scrapgrejjer igår kväll...satt uppe seeent!
Nu väntar jag på två scrappaket varav iaf det ena borde komma i morgon, då det skickades idag.
Det blev lite av varje: "bling", papper, pennor (PRO-markers), stämplar, gluedots och lite annat smått&gott.
Ska bli kul att scrappa på lördag kväll med Marika och ev. Pernilla (jag håller tummarna på uruselt väder ;-) !
Men nu ska jag hoppa i säng, måste ta igen lite eftersom det blivit sena kvällar den här veckan!

♥Natti natt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0