shoppingen i början av veckan...

Har inte orkat uppdatera på flera dagar *fy skäms* ;-) Det finns inget att skylla på, förutom att jag blir ruskigt trött och orkelös av allt regnväder! Dessutom har jag varit i fullt sjå att planera och fnula på inredningen till barnens rum. Och i onsdags kom Pernilla, Emelina och Marika över och scrappade.

Åter till shoppingrundan i stan. Sonen var en liten ängel som bara behövde mutas med lite godis för att ställa upp att gå i affärer i flera timmar! Han skötte sig exemplariskt! Trots att han inte fyllt 4 än så var han intresserad av att kolla på alla prylar och det var inget gnäll.
 De affärer han uppskattade mest var Lagerhaus, DesignTorget och Stockhome...och det är ju  inte så konstigt. I de butikerna finns det ju massa roliga saker även för barn!

Sen "råkade" vi smita in på Panduro också. Jag fastnar lätt på såna ställen och märker inte hur tiden går...När Willis började bli uttråkad så sjöng han högt och sen satte han sig på en trappa i butiken och väntade! *lol*
Från Panduro fyndade jag plakatfärger till barnen! 11 kr/st kostade de bara. Ordinarie pris låg på typ 40 tror jag! Alltid trevligt med rea-fynd :-)

När det gällde prylar till Willis rum så hittade han en lampa i den första butiken vi gick in i (Lagerhaus) och den såg ut att passa in i hans rum. När jag kollade på prislappen så var det inget snack om saken →nedsänkt från 249 kr till endast 59 ! Taget!  Har inte orkat fota den och det fanns ingen bild på hemsidan.
Men vi köpte en drake från PlutoProdukter att hänga kläder eller nåt på. Bilden visar den i svart, men vi köpte en silverfärgad (också på Lagerhaus). Passar bra i ett rockigt rum, eller hur!

På Panduro så köpte jag förresten coola papper (scrapbooking) varav det ena ska ramas in och användas som tavla. Det var motiv av gitarrer, döskallar osv. De andra papprena ska jag nog använda för att pimpa till små förvaringslådor med!

Sen blev det inte så mycket mer handlat. Hann inte gå till alla de ställen jag tänkt, för det blev så sent. Men jag fick massa inspiration! Så nu gnuggas geniknölarna! :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0