*pyssliga presenter*

Tänkte att eftersom jag bloggat så dåligt under julen, så ska jag kompensera genom att göra det ordentligt idag :-)
Först kommer lite foton på några av de hemmagjorda julklapparna jag pysslat och gett bort!

Här är en utav 4 vetekuddar jag sytt. Denna var till äldsta sonen, sen gjorde jag en apa till minsta lillebror och en grizzly till mellanbrorsan. Min syster fick ett liten hjärt-formad vetekudde!


Barnens farmor&farfar och mormor fick tavlor på barnen:


Och lilla Emelina fick en liten väska som jag sytt och dekorerat på båda sidor:





Kommentarer
Postat av: pernilla

Åh den var så fin den lilla väskan! Tack så jätte jätte mycket för den! Du är så duktig. Kram

2008-12-30 @ 11:29:08
URL: http://pernillatycker.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0