Jaaa....och neeej!

Idag fick jag TVÅ paket :-)

Jaaa...Äntligen kom paketet från www.paperaddict.com  så jag har suttit och bläddrat bland ett 50-tal nya papper, rubons och grungeboard. Har redan klippt lite i ett papper....

Neeej...Eller, tja...jag är glad för det andra paketet också, typ.
Det är såhär att jag har en syster som är 17 år, som jag tidigare nämnt. Hon har en perfekt kropp -smal och definitivt utan bristningar och gropar i låren!
Hon bad mig om en tjänst för nån vecka sedan. Ville att jag skulle hjälpa henne att beställa en bikini från Victoria´s secret. Snäll syster som jag är så ställde jag upp.
Det slutade med att jag också beställt bikini -eller tankini som den hette (-mer som ett linne med inbyggd bh-modell)....-fråga mig inte vad jag tänkte på!

Visst min nya tankini är snygg. Visst hade jag lyckats beställa rätt storlek för tuttarna ( har lite problem med att hitta bh/bikini i min storlek och det är knepigt att "översätta" storlekarna ibland).
Men efter ha provat den så fick jag definitivt  jag-vill-inte-visa-mig-på-stranden-ångest  !
Konstigt -det såg så snyggt ut på fotomodellen!! Inte krullade sig linnet upp över några valkar där inte! Inte såg modellens ben ut som två timmerstockar med gropar i ! ;-)
Nä, om jag ska våga mig ut på stranden i sommar så är det träning som gäller! Och mindre godis. Och mindre fika. Och.... Blä! Vad trist!
Så jag är glad över mina nya badkläder...men som sagt...måste "korrigera" (som mamma säger) kroppen lite innan jag vågar använda den!

Men nu ska jag fokusera på nåt roligare -scrapping!
Får se om solen vågar sig fram i morgon så jag kan fota lite av det jag skapat de senaste dagarna!

Kram,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0