Syrran kommer slå ihjäl mig, men....

....jag var tvungen att posta den här bilden *fniss*

Syrran skulle på maskerad, som jag tidigare nämnt! Hon skulle vara Tingeling och jag hjälpte till med kläderna!

Klänningen sydde jag på två kvällar och vingarna är inköpta på Buttericks.
Sen skulle det fixas och sminkas mm....och söstra mi, som är väldigt, ja vad ska jag säga -långsam- (jag älskar dig ändå Mysan! ) fick väldigt bråttom när kompisen plingade på dörren och hon inte var färdig!
Och jag ville ju såklart fota...så det blev några snabba foton i hallen (med sämsta ljuset!).

Vill bara tillägga att hon INTE brukar se såhär snorkig ut...hon bara spexar lite! *ha..ha*
441036-7

Kommentarer
Postat av: Mysan

Snyggt! Tack syster, tack så mycket!
Haha ;)

2008-02-04 @ 20:26:19
URL: http://MYMYMY.blogg.se
Postat av: Pernilla

Inte dålig...snyggt gjort!! :)

2008-02-05 @ 17:17:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0