Tröttare än tröttast...

Är trött på att vara trött! Har små "toppar" med lite energi (med betoning på små!) och sen känner jag mig som en zombie...Thomas kallar mig för mullvad!

Så det är därför som jag inte orkat ladda upp bilder på mina nyaste layouter...
Gjorde ett litet försök och tog fram kameran för att föra över bilderna till datorn, men då var batteriet slut...
Så nu ligger det på laddning och förhoppningsvis så är även jag full av energi i morgon ;-) och laddar upp dem då!

Har gjort lite kärleksfulla kort också, lagom till alla <3 dag....men eftersom de ska ges bort så kan jag inte ladda upp bilderna riktigt ännu heller...men det kommer så småningom!

Nu släpps nyheterna från den amerikanska mässan CHA (Craft and Hobby Association)...och jag längtar tills de dyker upp i en svensk webbshop nära mig ;-)
Här är en av nyheterna som jag är sugen på (från love, Elsie):
Kollektionen Claire har så härliga färger!
441036-15

Kika in på Elsies blogg för mer inspiration och de andra kollektionerna! : www.abeautifulmess.typepad.com

Kram/ Trötter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0