Väntar...

Just nu väntar jag...
Väntar på ett saftigt paket med papper, rub-ons och grungeboard som jag beställt från www.paperaddict.com
Måste printa ut lite foton att scrappa också! Har väntat med att skriva ut bilder tills jag fått mitt Photoshop Elements...men nu är det bara att hämta det på Ica! :-)

Ikväll blir det dock tv:n eller möjligtvis PS3...för jag har lovat att umgås med min man! Oftast så sitter jag på mitt rum på kvällarna och pysslar eller sitter vid datorn.
Ska lägga in lite bilder från pysselrummet senare...men jag har såå stökigt just nu att jag inte vågar fota ;-)

Har hjälpt syrran (som är 17år) som ska på maskerad ikväll att sy och fixa en dräkt. Hon ska vara Tingeling och igår gjorde vi klart kläderna. Ska fota henne ikväll när hon är sminkad och iordninggjord! Kan lova att hon blir söt!

Nu ska jag pyssla lite innan alla barnen är vakna från middagsvilan...

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0