Den oredigerade sanningen

Såhär ser jag ut efter en hel dag på stranden med för låg solskyddsfaktor *LOL*  :



Trött, röd, märken efter solglasögonen och (som inte syns på den här bilden) linnet.
Märkligt att jag blivit röd på näsan, när det var det ända stället i ansiktet som jag smörjt in!
Not a pretty sight!
Nåja, man måste bjuda på sig själv! ;-)

Vi hade det skönt på stranden. Jag hade gjort pasta med korv till barnen och till mig hade jag GI mat bestående av brieost inlindad i salami, kokt ägg och lite grönsaker. Åt inte ens upp allt, för jag har svårt att äta mat när jag sitter i solen. Barnen var tvärnöjda och vi fick massa sällskap.
Melvin höll sig mer under vattnet än ovanför, då han kommit underfund med hur man håller andan utan att hålla för näsan i vattnet!
Willis provade också att "dyka" men han tyckte det var roligare att skvätta vatten och röja runt!

En så härlig ögonblicksbild! Jag hade kameran hängande runt halsen och fotade utan att kolla i sökaren...Man riktigt ser hur Willis njuter! :-) Det gör mig så glad och varm inombords!

Sen följde Melvin med mormor hem och jag och W har haft en lugn och skön em/kväll. När vi kom hem duschade jag av honom och sen satte på en film så jag kunde få duscha i lugn och ro. Efter en så skön KALL dusch kom jag ut och då låg han och sov. Helt slut! Jag la mig bredvid och så tog vi en eftermiddagslur båda två.
Så skönt att sova på dan! Undrar varför det är det egentligen? Jag älskar att sova på dan, även om jag ibland känner att man "slösar" bort tiden! Men då ställer jag larmet så jag får sova en liten stund iaf :-)

Har fotat endel de senaste dagarna, så nu sitter jag och tittar igenom dem och har printat några redan. Men det är så varmt och jag är fortfarande helt slut, så det blir nog att jag går och lägger mig snart.
Ska nog smörja in mig en extra gång bara....;-)

Hoppas ni haft en riktigt skön och varm lördag ni med!

♥Heidi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0