en dag på stranden...

Det är ganska exakt ett år sedan jag läste en bok sist! Under vår bröllopsresa läste jag åtminstone 3 stycken, minns inte exakt. Nu tänkte jag att jag skulle sätta igång igen. Har haft så svårt att koncentrera mig på läsningen när det är rörigt i skallen....
Tog med en bok jag lånat av mamma, till stranden idag. "Den vita massajen". Har inte kommit så långt, men jag gillar såna böcker som är verklighetsbaserade.

Riktigt skönt att ligga i gräset på en filt, läsa lite, vila lite. Se på barnen som hade så roligt i vattnet. Fotade lite (såklart!) och pratade med Thomas. Mysigt.
På eftermiddagen blev jag plötsligt ensam med Anton här hemma och vi hade det lugnt och skönt.
Så sammanfattningsvis har dagen varit lugn och skön. På önskelistan står fler av dessa dagar!



Willis, som har någon kronisk mun-diarré ;-) låg och filosoferade bredvid mig. "Jag ska bila (=vila) med dig mamma" sa han....och babblade på. Den ungen har sån fantasi! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0