Så skönt!

Det är så skönt...Willis rum är färdigmålat! :-)
Thomas tog med sig barnen ut och jag målade klart det sista. Mot slutet var jag så trött i armar och axlar att det råkade bli lite märken i taket, men det ska jag fixa lite snabbt ikväll när jag lagt barnen.
Foton får ni se sen när jag städat bort alla målarsaker!
Nu är det golvet kvar. Det står i källaren och det enda som behövs inhandlas är lister.
Jag känner mig riktigt "fixig och donig" men det är inte alltid orken finns där att göra det man vill. Eller ekonomin för den delen. Men jag försöker ta tillvara de stunder av ork/energi som kommer då och då...

Nu på em gick vi ut och cyklade. Eller, barnen cyklade -jag gjorde...gissa tre gånger.....ja, jag FOTADE *ha..ha*
Melvin vägrade ställa upp när jag föreslog att jag skulle ta kort på dem tillsammans...
Men Anton gick med på lite bilder. Han är så söt i sin nya frisyr.
Har länge behövt klippa honom, men dragit mig för det för han gillar verkligen inte det. Då blir det också svårt att få det jämnt.
Men nu lyckades jag muta honom och jag fick tom använda trimmern! Så jag passade på och köra med den rakt av. Lika bra när håret växer som ogräs!


Provad lite snabbt makrofunktionen på nya objektivet...Anton älskar ju småkryp och fick syn på denna:

...och ja, bänken är verkligen sådär grå-dassig i färgen.

Nu kurrar det i magen...Middagsdags!

♥Heidi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0