Tattueringar

Följde med Susanne när hon skulle tattuera in sina barns namn runt vristen. Kameran fick såklart följa med! Lite besviken blev jag att jag inte kunde ta några närbilder, för man fick stå på utsidan av disken....men lite bilder blev det ändå.
Nu blev ju jag också sugen....Har ju två stycken, men jag skulle vilja fixa till den lilla. Får sätta mig och skissa lite på det tror jag! :-)


Hoppas det var ok att posta ett foto? Annars får du hojta till, Susanne!

När han visade innan hur det skulle se ut så påpekade jag att det såg lite "snett" ut. Då blev det lite bortförklaringar.....Men sen när han väl börjat så sa han att han nog skulle flytta ner det ena namnet lite (!)
Typiskt karlar! Ville inte erkänna att han gjort fel från början, bara för att jag sa det.
Men det viktigaste var ju att det i slutändan blev bra. Och fint blev det ju! :-)

Kommentarer
Postat av: Angelica

Vill bara säga att din blogg är underbar, och dina skapelser med såklart! Jag vill med! Men jag ska nog börja lite mer light....



Lycka till med framtiden!

2008-07-18 @ 07:18:12
URL: http://pelicaistoravarlden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0