ditten och datten...

Sitter här och funderar om jag orkar pyssla nåt idag...
Har flera små projekt att göra, men är rätt trött efter den här dagen! Sol och värme gör alltid att jag blir så seg på kvällen, men jag klagar inte! Rätt skönt att bara sitta och dega framför datorn och söka sig runt på inspirerande bloggar och hemsidor! Oftast är det sidor som är scrap/inredning/pyssel eller designrelaterade....och har ni några tips på inspirerande sidor så säg till! Alltid lika kul att hitta nya små godbitar att få inspiration ifrån :-)

Igår printade jag ut bilder från Mulle Meck-parken jag berättade om häromdagen. Hittat en skiss att scrappa bildern efter tom! Men nej, det får bli en annan dag!
Får nog kika igenom dagens bilder och redigera lite. Är inte så duktig på det, men liiite bättre kan jag väl fixa bilderna tror jag! Måste lära mig Photoshop ordentligt! Ska bara..... ;-)



Och vad är ett inlägg utan en bild?! Ni får hålla till godo med barnens vattenfärg! ;-)

♥Heidi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0