Varannandagsväder



Det här vädret gör att man inte har dåligt samvete för att man är inne och pysslar...

Har varit så trött på sistone (ja, mer än vanligt) men det beror nog på att jag sovit sämre. Men nu känns det som jag börjar återgå till den mer normala tröttheten ;-)
Barnen har två veckor kvar av sommarlovet och vi åker på små utflykter, pysslar och fixar här hemma. Barnen har klippt& klistrat, planterat och målat..

Idag har jag målat medan grabbarna i familjen varit ute och cyklat! Nu börjar jag närma mig....snart, snart blir jag klar med målningen i Willis rum! Ska bli så skönt!
Nackdelen när man börjat måla, är att allt annat ser så mycket "skabbigare" ut... Skulle vilja måla lister, element och sånt när man ändå håller på. Vi får se hur det blir.

Nu är två av barnen hos en kompis och Anton sover middag. Ska passa på att vila jag med!

♥Heidi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0