Kompensation ;-)

Som "kompensation" till att jag inte bloggat de senaste dagarna.....så tänkte jag lägga upp lite foton på sån jag pysslat med! :-)

Första bilden är ett minialbum jag gjort, dock ej klart. Men utsidan är färdig och jag blev jättenöjd med den! Inte ofta som jag blir så nöjd med det jag gör....men denna så! :-)
Inuti ska jag ha sidor med citat och sånt som gör mig på gott humör! Lite som en peppningbok för deppiga dagar kanske!?




Ljuset var sämst när jag fotade dessa två layouter, men jag orkar faktiskt inte bry mig!
Syns inte, men pappret på den första är liksom skimrande, med blanka detaljer.



Denna fotades när den låg i plastfickan (lat -jag?!) Färgerna är mycket bättre irl! En LO man blir glad av! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0