Kort om kort...

Ska strax iväg, men tänkte lägga upp lite kort iaf. Bloggen strulade igår kväll så det gick inte ladda upp nåt.



Ovan: massproduktion av kort till fröknar. 10 stycken -pust! Måste säga att jag lessnat rejält på dessa kort mot slutet....
Men nu är det klara och när barnen går på sommarledighet så ska dessa flytta till sina nya ägare.




Ovan: Andreas, min systers goa pojkvän tar studenten. Sassafras papprena var perfekta!



Ovan: Så kul att göra detta handväsk-kort! Det är en beställning och det är en dam som gillar glitter och glamour som ska få detta i augusti. Eftersom hon fyller 70 så räknar jag med att hon inte kommer se det på min blogg innan iaf *lol*



Ovan: gjorde två kort som jag ska ge bort till mina kurs-ledare. Blev så kär i kortet som HelenaK gjort att jag kapade idén rakt av! Så all cred går till henne!! Här är hennes blogg om ni är nyfikna på hennes alster:
http://helenak-personligtprickigtochpyssligt.blogspot.com


Måste rusa!
Postar mina layouter lite senare under dagen!

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0