Stämpelförvaring!

Blev precis klar med min förvaring för mina clearstamps. Så skönt att ha det gjort!
Trots att ljuset är sämst, så vill jag ändå visa!


Bilden längst ner så ser man själva stämplarna (till vänster) som sitter på baksidan av det laminerade pappret.


Jag stämplade upp bilderna på ett vanligt tunnt skrivarpapper. Sedan skrev jag vad stämplarna heter och gjorde en enkel ram runt, med en penna. Sedan laminerade jag pappret och gjorde hål så man kan sätta in dem i en pärm.
Satte sedan fast clearstampsen på baksidan av det laminerade pappret (det syns var stämplarna ska sitta) och lade ett OH-plast som skydd. Längs med kanten längst ut (där man bläddrar alltså) tejpade jag så att OH-pappret sitter fast i det laminerade pappret.   -Klart! 

Jättelätt att göra och så smidigt att bläddra och ha överblick över vad man har! :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0