tillbaka

Nu är vi tillbaka. Har iofs varit hemma ett par timmar...
Vi åkte hem efter lunch, eftersom min man blev lite rastlös.
Men förmiddagen var så skön. Jag och barnen var ute och vi hoppade studsmatta, Anton och jag promenerade på tomten och jag fotograferade och han åt lite omogna vinbär!
Barnen "hjälpte till" när Hasse lade ut sten runt poolen. Willis råkade dock tappa en sten på foten, men efter ha kylt den lite i vattnet så var det bra igen!

Midsommaraftonen kom vi till E-tuna tidigt på fm. Vi var ute ett tag, sen gick jag in och satt och pratade med min svägerska när hon lagade mat. Åt en lätt lunch och sen när det började närma sig middagen så började det spöregna...såklart! Ingen midsommar utan en regnskur! ;-)
Melvin frågade oroligt om vi inte skulle få någon mat, då han förstod att man inte kan stå ute och grilla när det regnar! Lyckligtvis så avtog regnet lite och det blev grillat ändå! Sen blev det faktiskt lite soligt också!
Det var en trevlig och lugn midsommarafton och alla var rätt trötta (men nöjda) efter en dag utomhus...så det blev inte så sent.
Skulle ladda upp lite bilder, då jag fotat nästan 200 bilder på två dagar, men just nu så ville inte bloggen det!
Får väl återkomma med dem senare....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0