tv-tittande...

Sitter och kollar på Design Simon & Tomas....Jag tittar inte på tv så ofta längre men ibland är det skönt att slö-glo på tv. Något jag dock inte riktigt förstår med just detta program är, de gånger jag sett dessa två män...så har de så otroligt fula kläder!!!! (ja speciellt Tomas) Hemska rutiga tröjor, isch! Why??!!

Mitt favorit-inredningsprogram är Roomservice. Dels blir resultaten oftast riktigt bra. Dels så är ju Johnnys gotländska dialekt så härlig! :-) Jag ser hellre att Johnny och Mathias kommer hem till mig och fixar än att Simon & Tomas!

På tal om tv så kollade jag faktiskt på tv igår kväll med...otroligt, två dagar i rad *ha..ha*
Syrran var här och tydligen hade de Sex And The City-marathon på tv3. Vi tittade på något avsnitt, sen när hon åkte hem så fortsatte jag kolla, fast i sängen. Som jag kanske nämnt tidigare så är den enda serien jag följer, Greys Anatomy. Så jag har inte så stor koll på SATC....men igår fastnade jag vid tv:n ändå.
Nyfiken som jag är så vill jag ju alltid veta hur det går! Det är nästan så att jag måste se filmen också.....*hrmm*

Det är många gånger som jag och Thomas kollat på någon film, som visar sig vara urusel....men jag bara MÅSTE se slutet iaf. Om det inte är någon film som jag redan när vi börjat titta, vet att jag inte vill se (men som jag tittar med honom för att vara snäll!) för då kan jag gärna somna till! *lol*

Nä, nu ska jag nog gå och lägga mig...Ser hur Simon & Tomas sätter upp tallrikar på väggarna!  Tallrikar ÄTER man på, INTE HÄNGER PÅ VÄGGEN! Tantvarning på det!!!!


Återkommer efter midsommar! I morgon bitti åker vi mot Eskilstuna....

Håller tummarna att det blir liiite sol ändå!

♥Hej svejs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0