Flashback!

Satt med Melvin häromdagen och kollade på gamla klassikern "Trolltyg i Tomteskogen" på datorn.
Åren till trots, så kunde jag nästan alla repliker! *lol* (ja, det är faktiskt typ 25 år sen!)
Filmen gav mig flashbacks från barndomen. Älskade att pyssla redan då! Jag satte igång att pärla lite med barnens plastpärlor som jag roffat åt mig för ett tag sen...Tänkte använda dem på layouter så småningom.


image57

441036-56

Filttyg är nåt som får mig att tänka på dagis! Nu har ju filt slagit stort bland scrappare och jag satt en kväll och klippte och sydde lite egna dekorationer! Filt i A4 storlek (ungefär) finns på Panduro och jag köpte ett gäng färger förut. Lite lagom att pyssla med samtidigt som man kollar på tv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0