gårdagen

Trots pms, förlorade trisslotter och att Anton fick en släng maginfluensa...så var dagen rätt ok ändå.
Blev glad när Thomas hade varit och handlat med Anton (innan han blev sjuk) och Anton kommer fram med blommor till mig! :-) Passade på att fota dem idag när solen sken!
441036-43441036-44

Så härliga färger!!! Blir så glad av det!

Blev lite scrappat också!
Här kommer två :
441036-46441036-45

Har verkligen fastnat för starka färger! Något som jag inte vågade i början av min "karriär".
Gjorde en egen dekoration också! Blomman i filt i den övre layouten har jag klippt ut själv och sytt! :-) Rätt kul, men det tar ju lite tid...

Orkar inte kolla alla märken på produkterna men "kamera-pappret" är elsie och cirklarna på samma lo är Remenisce-papper som jag klippt i.
Andra layouten är superenkel med endast cardstock, penna, rubons, utstansade "gummi"-bokstäver, snöre och loopy eyelets (hette det så?!)

Har börjat med en annan LO, men den är inte klar! Tycker det är så tråkigt att limma utstansade bokstäver...*ha..ha*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0