Hälsa på jobbet..

Igår, onsdag, åkte jag till jobbet och hälsade på. Det var länge sedan jag var där och jag var väl ganska nervös innan...Men det var skönt att ha det gjort. Det är ju så när man varit sjukskriven länge...det är tufft att bara "komma förbi" jobbet när man känner att man borde vara där och jobba!
Saknar mina kollegor(speciellt Susanne och Malin!), och det var så roligt att se "mina" barn, de växer ju så otroligt snabbt!
Alla intryck, ljud mm gjorde att jag var HELT SLUT när jag kom hem! Det blev raka vägen mot sängen, fastän klockan bara var typ 15.00. Men tankarna snurrade galet och så fick jag ischias....så jag somnade inte trots att jag var så trött.
Var som en zombie resten av kvällen. Syrran kom hit för vi hade bestämt att vi skulle kolla på Grey´s tillsammans. Trevligt sällskap jag var då -hämtade täcket och kudden och låg och försökte hålla mig vaken *ha..ha*
Jag höll mig vaken, dock med hjälp av högt sockerintag ;-), sen stupade jag i säng när syrran gått.
Under sjukskrivningen har jag tänkt på om jag verkligen ska jobba med barn...Men när jag var där så kändes det så "hemma"...jag trivs på förskolan! :-) Känns ju också dumt att kasta bort 3 års högskolestudier ;-)
Nä, jag ska tillbaka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0