Nytt försök...

Igår kväll skulle jag ladda upp dessa, men allt låste sig så jag gör ett nytt försök nu då!


Den här LO:en är lite sned och vind...men jag gillar den ändå! Min "guru" Ali Edwards skulle sagt: It´s ok!  *ha..ha*
Dessa ul bilder på barnen har legat så länge utan att jag orkat scrappa dem, för det är så knepigt att scrappa såna bilder tycker jag. Sedan bläddrade jag i Ali´s böcker och fick inspiration av en Lo, vilket resulterade i denna:
441036-34


Här är några suddiga men härliga bilder på Anton som jag bara var tvungen att scrappa! Inspirationen är från en annons där ALLT gick i vitt -även texten var i stort sett vit! Det syns inte på min LO nu, men jag har även stämplat snöflingor med en glaze..som gör att det blir lite blanka flingor också. Blev inte så jättenöjd med denna, men nu har jag iaf gjort något av bilderna! :-)
441036-33


En enkel LO på mellankillen, Willis. Testade den nya cardstocken med "för-stansade" hål i. Lite knepig att jobba med tyckte jag, men man kanske vänjer sig!
441036-32


Ett kort blev gjort i förrgår också, som hamnar på min andra blogg med www.heidiskort.bloggagratis.se
441036-31

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0