Som ett barn på julafton...

Vaknade i morse (nja, vakna är väl att ta i -steg upp iaf) med huvudvärk och var grymt trött!
Kan säga att jag fortfarande har både huvudvärk och är fortfarande trött!  Men blev iaf på gott humör när posten kom och en avi jag väntat på...
Äntligen kom mitt paket från Skaparlusten!
*YES!*
Det var nästan som julafton, fast jag visste vad jag skulle få :-)
Är GRYMT nöjd med grejjerna! Papprena var ännu finare i verkligeheten än på bild!!!
Var ju tvungen att sprida ut dem på köksgolvet och fota:

Basic Grey. Alla papper från serien Archaic:
441036-62


Basic Grey. Alla papper ur serien Sugared:
441036-61

Lite blandade papper. Detta visste jag inte, att endel av blommorna var
utstansade (de är alltså inte blå)...en GLAD överraskning! :-)
441036-60441036-59


(Favoritbokstäver just nu:) Hopscotch alfabet från Doodlebug, Reprint Blommor,
filtfjärilar (har dille på fjärilar just nu) och annat smått och gott! Very nice!
441036-58

Ikväll är det ju Grey´s med syrran, och gissa om vi ska scrappa med! :-)
Har ju typ 1 ½ timme innan Grey´s börjar att scrappa på, och sen i pauserna! Sen lär väl jag decka som vanligt ;-)  Men jag måste ju spara lite foton till lördag också....för då ska jag scrappa så papprena ryker, jag får gluedots i håret, färg under naglarna -ja ni fattar!

Happy Happy!


Kommentarer
Postat av: Sandy

Fyyy vilken härlg shoppingrunda! *lite avis, jag har satt strypkoppel på plånboken tills eventet i Hbg..misstönker att jag kommer vilja gå lös där.. * Jättetjusiga grejer, hoppas du får scrappat enmassa snygga LO;s med dem!
Ska du ta med något ner till eventet i nästa vecka
eller?
Tack för inspirationen, vi ses i Hbg!
mvh Sandy

2008-04-18 @ 13:23:20
URL: http://sandynilsson.blogspot.com./

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0