Te-beroende...

Är te-beroende. Dricker te till frukost, efter lunchen, em, efter maten och kanske 1-2 koppar till om dagen, gärna framför datorn!
Förut så hade jag dille på Grönt Te med mintsmak (påste), det var inte lätt att få tag på...för alla affärer hade inte den sorten. Sedan försvann den till min stora sorg (finns endast i sån där 4 olika sorters, men det är ju onödigt att slänga 3 av dem) och jag gick över till nuvarande sorten.

Twinings Lady Grey. Mmmm, gott..och en sked honung i!  Sist när Thomas var på Ica Maxi så skulle han köpa några paket. Men de sålde inte dem längre (!) och när vi skulle handla dem på Sabis så fanns de inte där heller.
Frågade tjejen som jobbade där och hon sa att de utgått. VA FAAAN!!!!

Någon "där uppe" verkar ha något emot mig! Varför är det just de sorterna JAG gillar som försvinner ur sortimentet? Är det bara jag som har konstig smak, eller vad?!
Visst finns Lady Grey i lösvikt....men det är ju så jobbigt att fixa med det! Vill ju bara slänga i en påse, ta en sked honung -sen klart!

SUCK! Vad ska jag gå över till för te-sort nu?! Förslag, någon?!?

441036-66

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0