Yes!

I morse lyckades Thomas installera msn igen! :-) YES, världen -jag är tillbaka *ha..ha*!
Och så är jag sa stolt (fånigt-jag vet!) men jag lyckades göra en skärmdump alldeles själv! :-)
Det var ju riktigt enkelt!
Nöden hade ingen lag...för jag gjorde skärmdumpen på min betalning till scrapaddicted då datorn strulat när jag skulle betala en beställning jag gjorde igår kväll!
  (Pernilla -jag gjorde bara nåt "halvdumt!" ;-) )
Man vill ju ha sina grejjer så snabbt som möjligt!!!!

Så nu väntar jag paket igen :-) Mest papper, lite brads, blommor och så scrappy glue och gluedots!
Har inte scrappat på några dar men nu blev jag lite sugen igen! Var inne på Åsas blogg www.badankor.blogspot.com och blev inspirerad av att använda pärlor! Så nu har jag tagit fram barnens pärlor -får se vad jag hittar på....

bloggar mer ikväll!

Ha en bra fredag! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0