90 vaniljbullar...

Det var ju så tråkigt väder idag, så jag bestämde mig för att baka vaniljbullar!
Måste ju passa på när det inte är så varmt ute!
Det är evigheter sen jag bakade bullar, och jag anar att det tar ett tag tills nästa gång...så jag bakade dubbel sats!
Så nu ligger 90 stycken bullar och svalnar (ok, 89 stycken -måste ju kolla att de är ok ;-) )i köket. Själv sitter jag här vid datorn med en kopp te.
Anton sover i sin säng och de andra skulle titta på en film med pappa, för att inte väcka lillebror. Det slutade med att alla tre somnade på soffan! *ha..ha* Ja, jag har fotat! Men eftersom jag vet att Thomas smygläser min blogg så lägger jag inte ut någon bild på det!


441036-123

Kommentarer
Postat av: pernilla

Men då kommer vi snart då!!! :-)

2008-05-01 @ 16:08:11
URL: http://pernillatycker.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0