En månad senare...

När jag beställde från Scrapbook.com så stod det att det kunde ta 4-30 dagar för leveranser utomlands. Ja, nu är mitt paket här iaf. En månad senare...Men men.
Det är ju som julafton iaf!
Blir så sugen på att scrappa....men eftersom jag varit vaken sen 04.40 så är jag alldeles för trött! Men i morgon ... :-)
Har iaf packat upp och klämt och kännt på grejjerna!

Så här ser de ut:

441036-145

Bilden ovanför:  ↑
Massa färg: Dabbers och Distress Crackle Paint, Frills i 4 färger, Crackle Accents, bling, stållinjal, setting mat, chipboard, knappar (såklart!), rubons, lite klistriga grejjer, stickers, stickles (glitterlim), svarta pennor (olika tjocklekar), sponge daubers

Bilden nedanför: ↓

Heidi Swapp Alpha Mania kit (=10 olika sorters alfabet tex chipboard, rubons, stickers...)
Sassafras Lass 4 st. collectionkits - Pocketful of Rosies, My Dearest, Sunshine Lollipop och Robotics
Och några Pink Paislee papper.
441036-146

Alla dessa härliga färger får mig att le och bli glad! ♥
Nu måste jag ut och fota "glassiga" bilder snart! :-)

Men först kudden......

Sweet Dreams!


Kommentarer
Postat av: Ulrika Larsson

Hejsan Heidi,
Jag har läst din blogg flitigt sen vi kom hem från Helsingborg men aldrig skrivit till dig... Kul att läsa i alla fall. Du har inspirerat mig till en beställning från Scrapbook.com, jag är ovan vid utlandsordrar. Fick du betala tull på ditt paket? Hoppas allt är bra med dig. Du verkar hålla igång pysslandet i alla fall ;) Kram från Ulrika från Göteborg

2008-05-22 @ 08:37:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0