Sådärja!

Nu var barnkalaset avklarat och jag överlevde! ;-)
Det var perfekt väder också! Lagom varmt och lite skuggigt på gården, så vi slapp gassande sol när vi fikade!
Massa gott, massa lek och bus och riktigt skitiga ungar! Melvin var så nöjd med kalaset!
Nu är vi helt slut hela familjen. Barnen sover redan, och vi blir inte uppe länge ikväll kan jag lova!
Sitter och smygtittar på LO:en jag har liggandes bredvid mig...men jag är för trött. Vill inte förstöra den bara för att jag är för trött för att tänka heller!

Här är lite bilder från dagen:

Födelsedagsbarnet.



Tårtan.                            Massa gott!                 Fiskdamm.
                   


Skitigaste ungen: Anton



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0