*let it snow*

Oj, vilket snöväder det varit i två dagar! Släpade faktiskt fram kameran och tog denna bild genom fönstret för en liten stund sedan:



vitt, vitt, vitt. Låt oss hoppas att graderna håller sig runt 0 strecket så att snön får ligga kvar!
Själv ligger jag kvar i sängen/soffan...med denna jobbiga förkylning. Lyckligtvis har jag gift mig med världens bästa Thomas (även om det finns fler bra Thomas där ute ;-) ) som lät mig sova i morse medan han fixade i ordning barnen och lämnade dem på dagis! Dessutom gick han ut i snöstormen igår kväll, när jag (mycket ynklig) var sugen på glass till min onda hals! *PUSS PÅ MIN ÄLSKLING*

Igår skulle vi åka till Gröna Lund och träffa självaste Tomten, men när jag hostade upp mina lungor (nästan iaf) så insåg vi att det får bli till nästa helg! Men barnen blev inte ledsna, för Thomas tog med dem till badhuset där de röjde runt i bassängerna i flera timmar! :-) När de kom hem så fortsatte de två äldsta att leka ute i snön medans Anton hade somnat i vagnen på hemvägen. Thomas klädde av honom overallen när Anton stod upp sovandes *LOL* och sedan sov han läänge i sin säng!

Nu börjar det bli dags för mig att få någonting i magen. Förutom te, som jag redan lyckats hälla i mig fyra baljor av :-)

♥Heidi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0