sjuka barn och kläder som skänkes bort!



Nu var det den här lilla killens tur att bli sjuk. Igår ringde de från dagis och sa att han fått feber. Denna bilden tog jag vid lunch, och som ni ser så mår han inte så fasligt dåligt nu ;-)
Har passat på att rensa i hans garderob idag.
Ska slänga en kasse med kläder som är för små, slitna eller har fläckar som inte går bort.
Sedan har jag en pappkasse med kläder som jag tänkte skänka bort mot avhämtning!

Så om någon är intresserad av pojkkläder i strl. 86-92 (mest 92:or tror jag) så är det bara att maila mig på heidigrundstrom(snabela)hotmail.com  Det är hela och rena kläder! Något par jeans, mjukisbyxor,tröjor, munkjackor mm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0