livstecken

Känner att jag inte riktigt orkat blogga på ett tag. Eller, jag har inte haft så mycket att blogga om. Efter jag varit på jobbet i tisdags så fick Melvin feber på kvällen. Han var hemma resten av veckan. Idag fick Anton feber -igen. Han var ju sjuk för 1 ½ vecka sen ungefär. Suck...
Jag börjar fundera på om han har öroninflammation. Efter förra gången han var sjuk så har han tydligen varit väldigt högljudd på dagis....och han har faktiskt varit geggig i ena örat när jag tänker efter!
Han har ju tidigare haft öroninflammation utan att vi märkt det. Gick ner till läkaren en gång, för hans hosta, och då visade det sig att det var öronen. Så det är ju inte omöjligt att så är fallet nu.
Så bli han inte bättre i morgon så blir det farbror doktorn direkt på måndag morgon!

Har skapat lite ändå. Började faktiskt med julkortstillverkning i går kväll! Sen har jag ett litet hemligt projekt på gång också.... :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0