Som utlovat:

Här kommer lite pysslat :-)

En liten ask till Melvin att ha smått i. Valde färger som ska passa in i hans rum när det blir klart (orange, svart,grå)



Sen blev det en "läskig" LO med lite egengjorda dekorationer.


Närbild på dekosen jag passade på att göra när barnen ville lägga pärlplattor! (måste ju ta tillvara på tillfällena ;-)
Det skymtar också min egengjorda "ticket" i nederkanten på den bilden oxå. Jättekul och enkelt att göra själv faktiskt!


Piffade till rubriken med lite Crackle Accents (från Rangers) som jag är helt förälskad i!



Här kommer en helt galen LO :-) Texten handlar om hur blind jag var som yngre, då fattade inte jag hur smal jag var! Hur jag önskar idag att man hade den kroppen....
Jag smackade på med massa bling, stickles, sydde som en toka....och ja, här är resultatet:









Kommentarer
Postat av: pernilla

Tjusigt!! :-)

Vilken pingla du var!

2008-10-20 @ 12:06:01
URL: http://pernillatycker.blogspot.com
Postat av: Heidi

Tack!

Ha..ha...ja, det var andra tider det! ;-)

2008-10-20 @ 13:48:12
Postat av: Mysan

Snygging! :)

2008-10-21 @ 09:33:17
URL: http://mymymy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0