belöningsystem & scrapping

Ska strax cykla iväg och hämta Willis från dagis. De som varit hemma hos oss vet att vi använder oss av ett belöningssystem bestående av "pluppar" som de får om de tex inte bråkar när vi ska till dagis, hjälper till med dukning mm. Nu har Willis fått 8 pluppar (som är max) och han fick välja en belöning. Han ville att jag skulle hämta honom tidigare från dagis och så ska vi baka -bara han och jag!
Tror att det blir lite smaskiga cupcakes till fredagsmyset! :-)

Tycker jag varit rätt effektiv idag! Hunnit med det mesta som fanns på dagens agenda. Fick färgpatronerna installerade oxå så nu kan jag printa lite foton också! Är scrapsugen!!!!! Hoppas på lite sånt nu under helgen...

Nu ska jag iväg och hämta den här filuren:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0