fotomania!

162 bilder idag, ca: 190 igår.... Det blir en hel del jobb att gå igenom alla foton efter den här veckan! :-)
Jag har inte haft med mig kameran exakt överallt idag, men jag ska försöka få med den överallt resten av veckan!
Håller ju som sagt på att dokumentera en vecka i mitt liv, familjens liv (ja, då de inte är på jobbet eller dagis då).
Läs mer om projektet här: 
http://aliedwards.typepad.com/_a_/2008/09/weekend-creat-3.html

Idag var Anton hemma. Han hade feber sön-mån men idag fick han vara feberfri. Men det blir inget dagis i morgon heller...han kan behöva vila en dag till! Han har ju hostat rätt mycket, men börjar bli bättre nu.

Efter frukosten skulle vi ringa morbror Krillan som fyller 30 idag. *GRATTIS LILLEBROR*
Här visar han hur många år han tror att morbror fyller! :-)  Han vägrade dock att sjunga "Ja må du leva.." för morbror.








På kvällen passade jag på att använda självutlösaren till kameran när vi skulle läsa saga och det gillade grabbarna! Det slutade med att de gjorde miner och turades om att trycka på knappen på kameran! Roligt! :-)

♥Heidi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0