helgens pyssel

Lite pyssel hann jag med i helgen!
Resulterade i 2 layouter som jag båda blev riktigt nöjd med! :-) Kul när det blir så ibland!


Den här handlar om varför jag scrappar och hur glad jag är att mina barn uppskattar det!
Rubriken och de ljusblå "swirlsen" är lackade med krackeleringslack och fotohörnen är målade med ljusblå crackle paint! Det bruna gammeldags kuvertet har jag gjort genom att googla, spara bilden och skriva ut på naturfärgad slät cardstock. (frimärkena på nästa layout är gjorda på samma sätt)


Närbild på rubriken:



Bra att blogga...för då är det lätt att använda texten till en layout sen! Smidigt!
Här är min "gorilla" ;-)

(Färgen på cardstocken är ljus (grå-)grön irl.  och så ser den ut att skifta i färgen, men det är bara skuggor när jag fotade)

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Åh så fina! :-)

2008-09-29 @ 19:47:31
URL: http://pernillatycker.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0