Inspirerande projekt!

En blogg som jag länge följt är Ali Edwards. Jag inspireras så otroligt mycket av denna begåvade människa! Nästa vecka startar hon ett projekt som jag blir sugen på att haka på!
Att från måndag till söndag dokumentera dig och din familjs vardag...för att veckan efter göra en mini-bok om detta. Fotografera, skriva och spara tex kvitton, eller post -whatever, som är DIN vardag. Även sånt som kanske verkar tråkigt och "vanligt" men tänk om 10-20 år...skulle det inte vara roligt att se hur en vecka varit hösten 2008!!? Tänk hur fort tiden går, och man glömmer det där som man gjorde, kläder man hade på sig eller de rutiner som man hade förut....Visst låter det spännande! :-)
Kika in här och läs mer:
  http://aliedwards.typepad.com/_a_/2008/09/weekend-creat-3.html

Jag hakar på! Gör du?!

♥Heidi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0