lite segt

Det är lite segt (minst sagt) på scrap-fronten...Idag slog det mig att jag inte scrappat på länge. Har liksom inte haft varken ork eller inspiration. Beror nog på att det varit kalas efter kalas och fix i Willis rum som fått ta all energi.
Nu är det bara nästa helg kvar med kalas och sen är det flera veckor tills nästa födelsedag...då brorsan fyller 30 år den 30 september.
Ser fram emot den 14:e då vi är några tjejer som ska ha scrap-träff hemma hos mig. Barnen är bortlejda hela dagen så det ska bli scrapping en heldag! Förhoppningsvis ska jag hinna vila upp mig och återfå lite inspiration tills dess!
I vilket fall som helst har jag ju massa födelsedagsbilder att scrappa ;-)

På tal om scrapping så är det nåt konstigt virus ( *lol* ) som går bland bloggarna jag besöker.....
....det är bebisvirus! ;-)

www.pernillatycker.blogspot.com
www.badankor.blogspot.com
www.webmosterhelene.blogspot.com
www.breannecrawford.typepad.com
www.aliedwards.typepad.com
www.lovelife.typepad.com
www.soulemama.typepad.com

.....konstigt att man inte blivit smittad ännu! ;-) 
(och tro inte att det är nåt på G nu bara, för här är det delade meningar...Men man kan ju alltid drömma!)

Heidi  (som börjar bli "sjuk")

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0