Scrapdejten!

*Till "mina" scrap-tjejer*

Den 14:e tänkte jag att alla gör varsitt kit, bestående av:

2 bazzill
3 mönstrade papper
Någon journaling-grej
Dekorationer som matchar papprena (förslagsvis 2-3 olika saker: tex några knappar, floss, blommor eller overlay, brads och band -ja, ni fattar) tillräckligt att göra en layout eller kanske något kort
ta
tips! Ta även med ett/flera svartvita foton, så behöver man inte vara orolig att färgerna i papprena inte passar med fotot! :-)

Sen byter vi kit (eller lottar), bara så att man inte får sitt egna. Vad sägs!?! Av eller på?
Tack Marika som kom på idén med att "byta grejjer"! ;-)

♥Heidi -som börjar bli taggad

Kommentarer
Postat av: pernilla

Jag är på!! :-)

ska vi säga en summa alla lägger så det inte råkar dra iväg för någon??

2008-09-03 @ 19:19:55
URL: http://pernillatycker.blogspot.com
Postat av: heidi

Visst kan vi säga en summa...frågan är bara hur man räknar ut tex vad brads/knappar eller chipboard kostar -jag menar, man tar ju inte en hel förpackning!?

2008-09-03 @ 21:11:52
Postat av: Pernilla

jo det är ju sant!

2008-09-04 @ 17:38:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0