Willis 4 år!

Igår var det kalas för släkten, när Willis fyllde fyra år.  Kan inte fatta att de här åren gått så fort!
De här senaste dagarna har varit såå hektiska! I fredags blev det sent, när jag fixade med allt inför födelsedagen.
Rummet är i stort sett klart (bara liiite småfix, endel fick göras provisoriskt för att kunna "ge" rummet till födelsedagsbarnet) och det är en stor lättnad!
Willis var mer än nöjd både med rummet och med kalas och presenter! Han fick massa saker som har lekts febrilt med både under gårkvällen och nu på morgonen! Blå sprayfärg i håret och nya kläder som passade riktigt bra på en "Rocker" ;-)
Idag är det barnkalas och det är ingen underdrift när jag säger att det ska bli riktigt skönt att det är måndag i morgon! *lol*


Tårtan. Som blev misslyckad (i mina ögon)...Det var lite för stressigt att stå och göra tårta när familjen är hemma, så den blev som den blev!




Får se om jag orkar blogga ikväll...annars får ni kika på det färdiga barnrummet i morgon.

♥Heidi

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Jätte jätte fin tårta!!! :-)

2008-09-07 @ 19:24:10
URL: http://pernillatycker.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0