*jag vill ha*

Det är ju inte alltför lång tid kvar till min födelsedag...och kanske (jag sa kanske!) vill någon ge mig en liten present, så här är lite godsaker som jag inte tackar nej till:

En snygg retro timer, i turkost såklart (finns på Cosas.se)!

En snygg bakskål (från C´est la vie Home) :


Söta formar (finns på bla favoritsaker.se):


En riktigt snygg brödlåda(finns på favoritsaker.se:


Dags att byta ut kantstötta tekoppar mot en vit variant (Duka):


En trevlig bak-bok som tex Leilas "Piece of cake" är också välkommen hit.

Det var min "köks-relaterade" önskningslista...återkommer med min pyssel-lista!   :-)

Kommentarer
Postat av: Caroline

Jättefin blogg! =)

2009-04-03 @ 12:46:41
URL: http://lovdesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0