jaha ja

Ute gassar solen och det är dryga 21 grader i skuggan enligt min termometer. Jag och Melvin sitter vid varsin dator och fördriver tiden. Resten av familjen är och badar.
Igår kväll vid 12 så kommer Melvin upp och kräks. Sen fortsatte det under hela natten. Stackars liten!
Det är inte riktigt så jag hade planerat helgen direkt! Börjar ju jobba på måndag och Melvin börjar i förskoleklass. En stor sak för honom att börja i skolan!
Nu mår han rätt ok, även om han är törstig och hungrig stackarn! Kändes inte helt rätt att sitta och äta frukost när han inte får äta...
Förhoppningsvis kryar han på sig så han kan gå till skolan på måndag! Jag håller tummarna!
Så idag blir det väl att ta det lugnt. Har tvättat en del av förklarliga skäl...och städar också.
 
Tänkte läsa ut min braiga bok oxå. Det är Mia Törnbloms självbiografi "Så dumt"...läs den!

♥HEIDI


Kommentarer
Postat av: Faster Lotta

Men stackarn..... själv har jag och Sandra varit ute hela dagen på fotbolls cup. Ni kan tänka er vilken färg vi har i ansiktet nu.... ja helt rätt gissat... rött som ett stoppljus

Kram till er

2009-08-08 @ 22:59:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0