*lucka nr 3*

Har du börjat med julkorten? Nä, inte jag i alla fall. Har inte ens bestämt om jag ska göra dem digitalt och skriva ut, eller om jag ska göra handgjorda...eller t om köpa färdiga(!)

Om man man barn brukar ju de oftast pryda julkorten och i så fall är det hög tid att fota dem om man inte redan gjort det. Hade jag haft en liten bebis så hade jag garanterat härmat denna bild!





Ett annat tips på julkort är att beställa från PetrifiedinPink, där finns kort som faller mig i smaken!



Hur gör ni med julkorten i år???

♥HEIDI


Kommentarer
Postat av: Mysan

Hihi, vad söt! Julkort? Hmm. Jag började med ett förra året. Är det klart än? Skulle inte tro det va ;)

2009-12-04 @ 14:21:16
URL: http://mymymy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0