*lucka nr 4*

Lite sent, men lika bra att ta dem i rätt ordning va!?

Detta är ett litet glögg-tips! Vanligtvis är jag en sådan person som gärna kör med det gamla invanda...Det jag vet funkar. Men lite då och då måste jag chocka mig själv och göra tvärtom =)

Som med glögg. Jag älskar Blossas lättglögg och det har väl ingen missat som känner mig! Men i år ville jag testa något nytt oxå, så jag föll för denna flaska:



Det var en riktigt god glögg, med en mildare smak och inte lika söt som Blossaglöggen. Jag kommer garanterat köpa den igen, man måste ju variera sig! ;-)

Så friskt vågat, hälften vunnet!

Har ni några andra glöggtips så dela gärna med er!

HEIDI


Kommentarer
Postat av: Ullis

Testa den som är chilli choklad, den är super god.

2009-12-06 @ 23:05:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0