Så var det dags igen..

Förstår inte vad det är med den här ungen?! Men det är alltid han som råkar ut för olyckor! I fredags när jag satt hos Pernilla i  lugnan ro och fikade så ringde de från dagis. Willis hade bråkat med en kompis och resultatet blev ett sår vid ögat. Det är 3:e gången han blir ihop-plåstrad! Första gången fick vi åka in med honom och de limmade ett jack i huvudet. Andra gången tejpade jag ihop ett jack i pannan. Då hade jag ingen riktig "sår-tejp" men efter det så införskaffades det!
Nu hade de redan satt på ett plåster på dagis, och det var ju nästan omöjligt att få bort utan att riva loss hela peruken, så vi lät sista biten sitta kvar så han fick ha kvar håret :-) Sen fick jag leka sjuksyster och tejpa...
Börjar bli en vana det här... :-(




På kvällen var han dock på sitt vanliga humör! Han både sjöng och spelade gitarr med resten av grabbarna i familjen, till RockBand. Självklart sprang han och hämtade lite coola accessoarer ;-)



Mitt i en låt somnar han....En hård vecka på dagis tar ut sin rätt! ;-)




Kommentarer
Postat av: Lööw

Sådan gudfar, sådan gudson! Till och med samma ögonbryn.



Kram från Lööw

2009-02-08 @ 21:04:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0