arbetsträning & virkat

Idag var andra dagen på min arbetsträning och det har gått så bra! Jag vet, två dar säger inte så jättemycket men det känns som det kommer gå vägen det här! :-)
Anton blev sjuk i helgen så mannen fick vabba, så jag har haft en lugn start och inte behövt sköta all ruljans hemma heller!
Igår var jag trött, men tänkte att jag kan inte sova vid 19.30 ;-) så jag satte mig och virkade lite och pratade på msn.
Hade ett gult nystan jag fyndat för en tia och visste inte riktigt vad jag skulle göra av det....men det blev en liten mini-väska! :-) 
Var inne och kikade på www.etsy.com och fick massa roliga idéer på saker man kan göra! Ja, egentligen är ju det en shop men vem har sagt att man inte kan fönstershoppa och sen göra nåt själv istället! :-)




Kommentarer
Postat av: malin

jag måste bara säga att din blogg verkar väldigt rolig och du gör massa fina saker! :)

2009-02-19 @ 15:04:08
URL: http://maaljn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0