Hade gärna klickat hem de här...

Hittat massa fina saker jag gärna klickat hem ifall jag hade möjlighet! Det här hittade jag på inreda.coms hemsida:

En härligt "bullig" brödrost, men vi hade behövt med 6 skivor och jag kan säga med en gång att det inte var i vår prisklass *ha..ha* ( 5150kr! )

En härlig lampa jag blev glad av att se! Lampan "Nest" av Catarina Larsson



Sedan hittade jag kub-hyllor som jag tidigare var på jakt efter när jag gjorde i ordning Willis sovrum. Blev ju lite inspirerad när jag såg mattorna också...med tanke på min virk-obsession ;-)


Kommentarer
Postat av: Malin

Hej!



Jättefina kuber. Var kommer de ifrån?

Malin

2012-06-01 @ 10:48:21
URL: http://malininredare.se
Postat av: Anonym

Funderar också på att virka denna matta, då den inte finns längre. Virkade du en matta?

2015-06-14 @ 19:36:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0